En liten shoppingtur..


Tanken igår var att jag skulle köpa lite nya kläder till jobbet men jag hittade inte så mycket, istället blev det lite småsaker.


Sockersöta ankelsockar med spetskant säljs i tvåpack (grå och beige) tvåpack från H&M 49.50kr



Trepack strumpor (brun, ljusrosa, gammalrosa). Det är olika hålmönster (heter det så?) på varje strumppar. 59,50kr H&M



Tunt brunt skärp med mönster från Lindex 79,50kr.



En helt underbar Scarf/Halsduk (den är grovstickad och varm o go). En klockren EsterElenora kopia från KappAhl för 199kr



Och sist men inte minst så passade jag på och prova den nya mascaran från Lancome (Hypnose, Doll Eyes) 305kr från Kicks. Förpackningen är ju så fin med blomrankan så jag kunde inte låta bli,=). Det är ingen volym mascara utan bygger mer på längden och ett stort plus är det starka pigmentet, ögonfransarna blir verkligen nattsvarta. Så deffinitivt ett nytt allternativ till min Hypnose Drama (som är en volym mascara).

Kommentarer
My

Fin blogg, allt bra? :)



Blogg: http://fromdepptopepp.blogg.se/
2011-08-27 @ 06:23:20
Anna

Tack=)

allt tipptopp=) själv då?=



Blogg: http://annahakopjan.blogg.se/
2011-08-27 @ 19:01:07




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback