God morgon..


Eller morgon och morgon men iaf, jag vaknade imorse halv 8 av att jag fick ett sms från posten, mina VS prdukter kan snart hämtas ut. Whoho! Så sömnig som jag var så tänke jag skicka iväg ett mess till Thomas "Måste hämta ut ett paket" (varför jag skickade så till honom vet jag inte). Iallafall, så somnade jag om. Nu när jag ska ta fram sms:et för att se vad det stod i det så ser jag att jag hade skickat iväg det messet som var till Thomas till posten. Så posten fick ett svar från mig "Måste hämta ut ett paket sen". Haha. Jäkla pucko måste dom ha tänkt=)

Nu har jag varit och gått en liten sväng med Saga och ska snart slänga i mig lite frukost, sen är det bara till att börja rota i garderoben efter vad jag ska ha på mig ikväll, och nej det blir ingen utgång, jag och mitt hjärta ska ut och äta ute, tyvärr gör vi det inte så ofta som vi borde. Men ikväll ska vi ha lite mysig ensamtid och då vill jag vara fin=)

Så nu är det frukost time

Kramen

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback