Härliga tisdag..


Här försöker man krysta fram ett blogginlägg, ja verkligen krysta, fasen det är inte simpelt att skriva med bokstavligen 1 och en halv hand. För er som undrar (Kajsa, då du är min lilla skyddsängel som undrar varje 30 minuter i 3 dagars tid hur min hand mår) så mår handen min bättre idag och jag kan faktiskt lyfta mina fingrar dock känns den som ett enda stort blåmärke (!) så här anstränger jag mig till 1000 för att få ihop ett litet inlägg.

Btw jag fick ju min leverans med VS produkter och de luktar ljuvligt gott!! Den Passionfruit Escape är lite väl söt i doften när den väl kommer på men det vädras ut fort och lämnar en svag doft av underbara frukter, mumma=)
Och Pure Seduction ska vi inte ens prata om, man vill ju bara äta upp sig själv, melonen är huvudnoten i den doften. Så återigen, OM det är någon som vet vart modymisten finns att hitta i Sverige så snälla, snälla, snälla säg till. Annars ska jag illafall köpa resten från serien Pure Seduction - helt klart!!





Igår när jag var ledig från jobbet så satt jag och kika på inredningssidor och klickade hem hissgadiner, kanallängder och ett doftljus från Colony (fresh linen), det säger ju sig självt vad den ska lukta. Och älsklingen min klickade hem lite nya Rhönisch träningskläder till mig, rena rama julafton ju=) Så nu väntar jag på helspänn på mina grejer.

Säger till när jag får dem.;)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback