Det gjorde min dag..


Idag när jag kom hem efter jobbet så checkade jag min kompis blogg och där läste jag något man inte hör allt för ofta. Blev lite stum av de fina orden, det var härligt att höra att man är uppskattad och älskad och att man är en bra vän. Kajsa är och har varit min bästa vän sedan snart 9 år tillbaka och det säger ganska mycket om vänskap som håller så länge. Det är som man säger "en gammal vän är mer värdefull än 100 nya". 

Sen har man de vänner som kommer och går och de man glider ifrån med tiden, det behöver inte vara så att man tycker illa om varandra men mer att man upptäcker att man inte har mycket gemensamt länge, att man helt enkelt är på en helt annan nivå i livet. Men Kajsa och jag är nästan som ett gammalt par (haha det lät ju iofs inget vidare). Vi växer upp ihop, går igenom saker i livet ihop, och någon gång kommer våra barn att leka ihop (haha framtidsdrömmar).

Du ska veta att du betyder väldigt mkt för mig!
Älskar dig gumman!<3


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback