You can hate but never break me


Egentligen tycker jag att det är väldigt mycket lunarstrom eller efterfesten över det hela när man skriver ut en låt text som rubrik eller status men den här är ju bara så bra. Varför jag tycker att den är så bra vet jag inte, de sjunger ju samma sak precis hela tiden. Men just nu är det en favorit, egentligen heter låten Made of - Nause, men den här låtraden är ju helt klart bäst.

Nej men till något annat, hösten kommer med stormsteg och butikerna har redan fått in sitt höstsortiment så är det någon som behöver handla ytterplagg så är det bra läge nu, då allt kommer att vara utplockat när man väl behöver det. Det är lite sjukt att butikerna har ett helt kvartal framföramförhållning eller vad man kan kalla det (vinterkläder kommer på hösten, vårkläder kommer på vintern, sommarkläder kommer på våren och höstkläder kommer på sommaren).

Pälsjackan håller i sig även iår och jag fick med mig en snygging hem idag.

Jackan är från KappAhl, 999;-

Sorry för dålig bildkvalité =S


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback