God morgon..


Visserligen är klockan 09.05 men det känns som om hon är 05.00. Det är ju så himla kiligt väder ute  så man somnar. Inte en solstråle som kan tränga sig igenom de där molnen, och blåser gör det med. Uscha så deprimerande:/

Men jag har lite saker som står på min lista som måste göras så förhoppningsvis kan jag komma ifrån att tänka på det tradiga vädret.
- skriva en presentation (till plattformen)
- hitta en passande profilbild (till plattformen)
- börja packa ihop grejer till midsommar, eftersom jag inte lär hinna imorgon
- boka tid för synundersökning
Sen är det några småsaker till=)

Ska se om man kan slänga i sig lite frukost o sen ta en liten sväng med Saga och sedan börja med min to do lista=)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback